E-TURISM , TENDINTE SI PERSPECTIVE
CUPRINS
Denumire capitol Pag.
Rezumat 4
Capitolul I Studiu asupra noilor tendinte in turism 5
1.1. Conceptul de comportament al consumatorului 5
1.2. Factorii care determină comportamentul consumatorului 10
1.3. Implicarea consumatorului 25
Capitolul II Serviciile Internet şi comportamentul utilizatorilor 28
2.1. Internetul ca instrument de marketing online 28
2.2. Particularităţile marketingului online 30
2.3. Serviciile Internet şi piaţa online 35
2.4. Comportamentul utilizatorilor de servicii Internet 51
Capitolul III Studiu de caz: Oportunităţi şi obstacole în găsirea de către utilizatorii Internet a informaţiilor despre zona turistică Clisura Dunării-Moldova Nouă 52
3.1. Prezentarea Defileului Dunării în zona Moldova Nouă 52
3.2. Atracţiile turistice 60
3.3. Oportunităţi şi obstacole în dezvoltarea zonei turistice Moldova Nouă 63
Capitolul IV Concluzii şi contribuţii 71
Bibliografie 73
Pentru lucrare, mail la gostian.gostian@gmail.com.pret 200 Lei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu