sâmbătă, 11 decembrie 2010

MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII SI SERVICIILE DE EXTERNALIZARE LA EUROANSWER

MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII SI SERVICIILE DE EXTERNALIZARE LA
EUROANSWER

Cuprins

Capitolul 1. Managementul relatiei cu clientii
1.1.Conceptul de CRM
1.2.Conceptul de Call Centre
1.3. Tipologia Call Centrelor
1.4. Conceptul de Outsourcing

Capitolul 2 – Euroanswer pe piata romaneasca de Call Centre
2.1. Scurt istoric al organizatiei. Misiune, viziune, obiective
2.1.1 Mediul Extern
2.1.2 Mediul Intern
2.2. Mediul competitional si coordonatele de piata pentru Euroanswer
2.3. Managementul relatiei cu clientii - Avantaj competitiv

Capitolul 3 – Strategia de marketing adoptata de Euroanswer
3.1. Strategia de piata
3.2. Produse si servicii
3.3. Strategia de distributie
3.4. Strategia de ofertare
3.5. Strategia de comunicare

Concluzii

Anexa 1 – Analiza SWOT Euroanswer.
Anexa2 – Organigrama Euroanswer

Bibliografie
Aceasta lucrare isi propune sa urmareasca activitatea desfasurata de organizatia Euroanswer ce are ca principala activitate managementul relatiei cu clientii si rolul pe care il joaca existenta unui serviciu pentru clienti intr-o companie, cat si externalizarea lui catre o echipa de profesionisti si de ce este rentabil sa deschizi un call centre in Romania.
Conceptul de call centre este relativ recent pe piata romaneasca. In mass-media de afaceri, dar mai ales pe web, intalnim tot mai mult termenul de « call centre », termen ce pana acum cativa ani era celor mai multi dintre noi necunoscut. Actualmente a devenit un cuvant-cheie in marketing-ul direct, fie ca denumeste un departament, o oferta de servicii sau chiar o intreaga organizatie.
Desi in prezent cei mai multi dintre noi avem o imagine de ansamblu asupra acestei notiuni, am incercat sa ofer o viziune mai concreta asupra a tot ceea ce implica un call centre, insa mai ales asupra importantei externalizarii serviciilor de call centre catre companii specializate si utilizarea lui ca un puternic instrument de marketing.
De asemenea vom putea observa, pe parcursul acestei lucrari, de ce externalizarea serviciului de relatii clienti constituie un avantaj competitiv.

Daca te intereseaza aceasta lucrare, trimite-mi un mail la gostian.gostian@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu